News

Od 1 lipca 2021 roku wnioski o świadczenie "DOBRY START 300 dla ucznia" tylko eletronicznie!
24.08.2021
Rok 2021 przyniósł zmiany w programie „Dobry start” – teraz wnioski o świadczenie można składać tylko w formie elektronicznej, a obsługą całego procesu zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Od 1 lipca 2021 r. wniosek online, tak jak w poprzednich latach, można złożyć:
- przez bankowość elektroniczną
- portal Empatia
- PUE ZUS
Wnioski w ramach programu „Dobry start” można składać do 30 listopada 2021 r.
Osoby, które do tej pory składały wnioski w formie papierowej w tutejszym Ośrodku Pomocy Społecznej będą mogły skorzystać z pomocy ekspertów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w dniu 1 września 2021 r. w godzinach od 900 do 1200 w budynku Urzędu Gminy w Fałkowie którzy będą służyli pomocą przy wypełnianiu wersji elektronicznej wniosku o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start (300+).
Prosimy o zabranie ze sobą:
1. ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport),
2. adresu poczty elektronicznej (e-mail),
3. numeru telefonu komórkowego,
4. numerów PESEL Wnioskodawcy i dzieci,
5. nazw i adresów szkół do których uczęszczają dzieci,
6. numeru rachunku bankowego.